Неділя
16.06.2019
10:43
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
СІВЕРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2

                                                   

https://drive.google.com/open?id=1VR8WAlh86qm19tgXAE3q6ri27btD9FWs посилання на презентацію звіту

План

проведення щорічного Всеукраїнського

місячника шкільних бібліотек

з 10.09.18 по 30.10.18р.

Місячник проходить під гаслом

«Шкільна бібліотека – центр творчого розвитку дитини»

(до 100- річчя з дня народження Василя Сухомлинського)

 

№/зп

Назва та форма заходу

Клас

Дата проведення

Відповідальні

1

Тематична викладка

«Василь Сухомлинський – дітям»

1-11

з 10.09

по 30.10.18

Бібліотекар

2

Рекомендаційний список у вигляді закладки

«Нові книжки»

5-9

з 10.09.

по 30.10.18

Бібліотекар

3

Виставка дитячої творчості День міста

«Юні умільці нашого міста»

1-11

15.09.18

Кл.керівники

Бібліотекар

4

Бесіда

«Дітям про Сухомлинського»

6

28.09.18

Кл.керівник

Бібліотекар

5

Тиждень родинного читання

«Я прочитаю тобі казку» Діти - батьки

3

4,2

з 01.10

по 06.10

Кл.керівники

Бібліотекар

6

Бесіда

«Як виховати у собі толерантність і терпимість до людей з особливими потребами»

7

8

11.10.18

Психолог

Бібліотекар

7

Поличка «Твори В.Сухомлинського»

1-4

12.10.18

Бібліотекар

8

День бібліотворчості

«Читаємо, малюємо, граємо»

1

15.10.18

Кл.керівник

Бібліотекар

9

Флешмоб

«Читаємо Сухомлинського»

5-7

17.10.18

Кл.керівники

Бібліотекар

10

Лялькова вистава

1,8

18.10.18

Кл.керівники

Бібліотекар

11

Віртуальна фотогалерея

«Творчість читачів»

1-11

з 08.10

по 19.10.18

Кл.керівники

Бібліотекар

12

Підведення підсумків.

Визначення найкращих учнів.

1-11

20.10.18

Завуч з НВР

Кл.керівники

Бібліотекар

Бібліотекар С.М. Макаренко

Василь Сухомлинський

Бесіда до 100 річчя з дня народження

Василь Олександрович Сухомлинський народився й жив у нашій країні. Він працював у Павлиській школі, написав чимало цікавих казок, оповідань: «Горіхи для білочки», «Бабусині валянки», «Забула» «Тюльпан і троянда» та багато інших. Його знають в усьому світі.

Це вчитель з літери найбільшої, що є,

Це той, хто дітям серце віддавав своє.

Вклонімось, діти, перед ним –

Талановитим, мудрим і святим.

 

Давайте врочисто постоїмо, дивлячись на портрет Василя Сухомлинського.

А зараз послухаємо біографію письменника.

Діти по черзі розповідають біографію письменника.

1.Народився Василь Олександрович Сухомлинський 28 вересня 1918 р. в селі Василівка Онуфріївського району Кіровоградської області в незаможній селянській родині.

2. Василь Сухомлинський навчався спочатку у Василівській семирічці, де був одним із найкращих учнів. Улітку 1934 р. він вступив на підготовчі курси при Кременчуцькому педінституті й того ж року став студентом факультету мови та літератури цього вишу.

3. Сімнадцятирічним юнаком Василь розпочав практичну педагогічну роботу. У 1935-1938 рр. він викладав українську мову та літературу у Василівській та Зибківській семирічних школах Оруфріївсьгого району.

4. 1936 р. Сухомлинський продовжив навчання на заочному відділенні Полтавсьгого педагогічного інституту. 1941 р. пішов добровольцем на фронт.Був поранений.

5. З червня 1942 р. до березня 1944 р. Василь Сухомлинський працював директором середньої школи й учителем російської мови та літератури в селищі Ува Удмурдської АРСР.

6. Навесні 1944 р. Василь Олександрович разом із дружиною виїжджає в Україну, у щойно визволений Онуфріївський район Кіровоградської області. Упродовж чотирьох років він працював завідувачем районного відділу народної освіти й одночасно викладав у школі.

7. Саме в цей період Василь Олександрович дебютує у пресі – онуфріївській районц «Ударна праця» та обласній газеті «Кіровоградська правда» - зі статтями на педагогічні теми.

8. 1948 р. В.О.Сухомлинського призначають директором Павлиської середньої школи. Двадцять три роки в Павлиші стали найпліднішим періодом його науково-практичної та літературно-публіцистичної діяльності.Звичайну сільську школу він перетворив на справжню педагогічну лабораторію, де видобував скарби педагогічної мудрості.

9. Василь Олександрович написав 48 монографій, понад 600 статей, 1500 оповідань і казок для дітей. Його книги виходили й виходять масовими тиражами в багатьох країнах світу (Росії, Німеччині,Японії,США, Канаді, Китаї та ін..) Він став визначним класиком педагогіки ХХ ст.. Помер Василь Олександрович Сухомлинський 2 вересня 1970 року.

Театр на столі за оповіданням В.Сухомлинського «Камінь».

Запитання

  1. Як пустував хлопчик?
  2. Що сталося з криницею?
  3. Як жилося людям і природі біля висохлої криниці?
  4. Чому дідусь не пам’ятає своїх дитячих пустощів?
  5. Як можна назвати вчинок хлопчика?
  6. Колись люди давно вирили криницю для всього села,природи, а одна людина, не подумавши, зіпсувала добру, благородну справу. Як по іншому можна назвати це оповідання?
  7. У чому мораль оповідання?

Педагог любив дітей,багато часу проводив з ними, працював з їхніми душами, ліпив людину. Кожне його оповідання повчальне. Кожна казка навчає бути людиною.

Читання вголос оповідання «Якби в мене був килим-самоліт…»

Діти висловлюють свої побажання, мрії, закінчуючи фразу «Якби в мене…»

Підведення підсумків.

 

Посиланя на презентацію - https://drive.google.com/file/d/1AVEnIr1nSjeCwdXEFnDZBB5issNyd92M/view?usp=sharing

 

  

 

Матеріали на конкурс "Віртуальна виставка: феєрія знахідок"

https://cloud.mail.ru/public/2xUd/aA3iydB24 - посилання на перегляд презентації

 

ФЛЕШМОБ «ЧИТАЮТЬ ВСІ»

 

Інновації стали невід’ємною частиною бібліотечного життя. Вони допомагають бібліотекам стати конкурентоздатними, запроваджувати нові бібліотечні послуги, формувати позитивний імідж бібліотек у суспільстві й конкретній громаді.

16.11.2016 року після закінчення першого уроку на третьому поверсі школи мобери (учні 10 та 8 класів) стали у формі гри «Струмок». Перші почали  читати свою книгу (2-4 речення) . Голосне читання привернуло увагу учнів та вчителів. Що відбувається знали лише учасники. До них приєдналися усі бажаючі. Захід тривав 7 хвилин.

У цей день  на дверях класів та стінах  були приклеєні плакати з  висловами про книгу, письменників,   цікаві географічні факти. Тому в день  флешмобу читали всі.

Під час проведення акції приміщення  бібліотеки було святково прибране. На столі виставка книжкових закладок «Потрібні  речі  -  своїми руками» ( 4 клас). На стіні прикріплений стенд «Моя улюблена книжка», де можна написати та приклеїти стікер  зі своїм записом. Діти 3 класу продемонстрували свої атрбуки.

Головна ідея флешмобу – несподіваність та шок – допомогла бібліотекарю досягнути мети – привернути увагу до книги та читання. Головне – творчий підхід. І не забувайте, що класичний флешмоб – це масовість, несподіваність, гумор.